Gittim ve Gördüm: Macarons d'Antoinette

14:59

Ankara'da yavaş yavaş yaygınlaşmaya başlayan yeni bir kültür oldu makaronlar. Artık kahvecilerde sıklıkla karşılaşıyorum ama her şeyi olduğu gibi bunu da yerinde yemek lazım dedik, iki tane arkadaşımı da alıp kendimizi Tunalı yollarına bırakıverdik.
image
Ama önce, her zaman olduğu gibi yol tarifiyle başlayalım.
Özel araç kullananlar, Tunalı Hilmi Caddesinden İran Büyükelçiliğine doğru çıkarken hemen sağ tarafta küçük bir butik olarak görecektir. Toplu taşıma kullananlar ise, Kızılay'da Güvenpark kenarından kalkan 114 veya 112 numaralı otobüslerden birine binip, Kuğulu Park'tan iki durak sonra inip aşağıya yürüyebilirler.
image
Geçen sene haftasonu iki gün bir kursa devam ederken, Gaziosmanpaşa'ya sıklıkla gitmek zorunda kaldığım zamanlardan olsa gerek, Macarons'u sürekli görüp yolda inmeye üşenirdim ama nihayet şu ufacık butikten içeri girebilmeyi başardım. Ama siz bu kadar gecikmeyin, benden söylemesi.
Ankara'da bu tarz butik pastanelerin (aslında bunun için yeni bir kelime üretmeliyiz :) yaygınlaşmasını çok istiyorum çünkü tamamen kişisel olduğu için bambaşka bir havası oluyor. Oturduğunuz yere özenildiğini hissediyorsunuz.
image
Burası bizim masamız ama fotoğrafın amacı bütünüyle size fiyatları göstermeye yönelik. Makaronun adedi 2.50 lira. (Caribou Coffee'de, son derece bayat ve gerçekten uzak olmasına rağmen 3 lira. Laduree diye yazılıyordu sanırım, orada da en son 5 liraydı.) Kahve fiyatlarını da görüyorsunuz zaten. Bence gayet uygun. En azından yediğiniz içtiğiniz şeyin bambaşka bir zevki oluyor.
image
Makaronlara gelirsek eğer, ki evet bir an önce gelmek istediğim nokta orası.
Arkadaşlar şu kasede gördüğünüz koyu kırmızı makaron var ya. Evet. O işte onu ne kadar anlatsam az, hehe. Yahu böyle güzel bir şey olabilir mi, hala inanamıyorum, cennetlik bir şey olsa gerek. Vişneli çikolatalıydı sanırım, emin değilim ama. Bize de bir müşteri tavsiye etti. Ben de size yazayım. Yani ondan bir kutu yaptırıp mutluluk gözyaşları içerisinde hepsini aynı anda yemek istiyorum.
image
Hadi şu masaya biraz yakından bakalım:
image
Işık çok hoş gelmemiş mi? :)
İşte böyle.
Macarons d'Antoinette Ankara'da 4 yerde bulunuyor: 1. Yukarıda adresini verdiğim yerde, 2. Gordion AVM, 3. Tepe Prime ve 4. Bilkent.
Gelelim ayrıntının ayrıntısına...
Blogda bir yılbaşı esintisi de olsun böylelikle:
image
Eğer sizin de "şuraya da git, şurayı da gör" dediğiniz yerler varsa mesaj kutum her zaman açık. Yorum bırakmayı da sakın ha unutmayın! Şimdiden iyi seneler, umarım yeni yılda çok daha güzel yerleri keşfetme şansı bulabiliriz,
Sevgiler!
Adres:
Turan Emeksiz Sok 7/24
Gaziosmanpaşa
0312 467 30 50
İnternet adresi için TIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder