Gittim ve Gördüm: ODTÜ (odtü_meet)

15:11

Evet ODTÜ!
Haberiniz var mı bilmiyorum, geçtiğimiz günlerde Ankara’da ODTÜ’nün ev sahipliğinde bir Instameet yaptık. İstanbul’dan gelen Instagram kullanıcıları ile birlikte, ODTÜ koordinatörlüğü eşliğinde sabahtan akşama kadar gidip görülmemiş tek bir yer bırakmadık.
Sabah Eymir’deydik.

image
image

Sonra ODTÜ’nün içerisinde gezdik. Uzun uzun yazmayıp bundan sonrasını fotoğraflara bırakıyorum.

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

Ve tabii ki meraklısına, kamera arkası...

image

Katılanları şöyle bir yazacak olursam:
Bizi bir araya getiren başta Sezgi Olgaç, analog makinelerinin seslerini asla unutamayacağım sevgili rrrroza ve mujganozceylan, zaten bu blogdan artık tanıyor olduğunuz harvard18, kırmızı merakına hayret ettiğim cortiyum, elma ağaçlarını bizim için tespit eden erbilkececi, buluşma ekibine ilk katılan doacusta, ve ben hallerlale. Kimseyi unutmamış olmayı diliyorum. Öteki katılımcıların fotoğraflarına bakmak için Instagram’da “odtu_meet” etiketine bakmayı unutmayın!
Umarım fotoğraflara bakarken siz de benim kadar eğlenmişsinizdir; yorumlarınız, eleştirileriniz, şuraya da git dediğiniz yerler varsa mesaj kutum her zaman açık.
Sevgiler!
Not: Bu gönderideki bütün fotoğraflar Fuji XE-1/35 mm ve LG-G2 ile çekilmiş olup, Adobe Lightroom ve VscoCam ile düzenlenmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder