Konsept: Oduncu (#lumberjackseries) Bölüm I: Eşyalar

14:36

Birinci Gün:
image
Bir süredir evden uzaktayım, aslında sevdiğim pek çok şeyle ilgilenemiyorum ama bir yandan da kendime yeni, ufacık bir uğraş edindim. Zonguldaktayım, tam olarak Radar Tepesi denilen yerde. Dedem eskiden madenciydi, sonrasında ise çiftçilik ve odunculuk yapmaya başladı. Ben de bir şekilde oduncu yaşam tarzını fotoğraflamaya başladım gün gün. Ne yenilir, ne içilir’den ne giyilir’e kadar ince ince gözlemledim. Sonra bunları tek tek çekmeye başladım.
İkinci Gün:
image
Burada çok fazla internete girme şansım yok. Ben de çektiğim fotoğrafları Instagram üzerinden paylaşmaya başladım. Sonra kendi kendime, bir arada bulunmaları için bunlara bir tag verdim: #lumberjackseries
Üçüncü Gün:

image
Yazı boyunca, Lumberjack serisinin ilk kısmını gördünüz, yani gömlekler ve eşyalar. Bir süre blogda bu serinin devamını göreceksiniz. Her zaman gördüğüm sıradan eşyalara farklı bir şekilde bakmaya çalışırken, örneğin bir sonraki blog yazısı muhtemelen, Lumberjack için "yiyecekler" olacak. Umarım hoşunuza gider, yorum bırakmayı unutmayın.
Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder