YENİ BLOG, İLK YENİ YAZI

11:53


Blogdaki ilk gönderi değil, ama bu bloga özel ilk gönderi. Eh, yeni yuvamız burası.

Burayı tasarlarken, aslında oraya buraya küçük dokunuşlar yaparken demek daha doğru olur, bundan tam 1 sene öncesini düşünüp durdum. 1 senede nereden nereye gelmişiz, inanılmaz. Önceki blogu sıfırlayıp yeni bir tema ve yeni bir amaçla yollara düşeli de çok olmadı. Nasıl olduğunu anlamadım ama her şey çok hızlı oldu, bilirsiniz, Ocak ayında "Bu ne ola ki?" diye Instagram açmıştım, sonrası zaten delilikti, Ankara'yı adım adım gezerken artık kare kare gezmeye başlamak çok hoşuma gitmişti. Bunda romantik bir taraf yok, aksine arkadaşlarımla birlikte son derece gerçekçi bir arayış içine girmiştik. Güzelin Aranışı. Belki bir film ismi olabilir (iMDB: 6.5'i de geçmez.) Ama hani, ders arasında okulun hengamesinden kaçıp yeni bir yer keşfedelim diye epeyce çabaladık ve bu noktaya geldik (Şu an bir yanımda Memories Lab'ın gönderdiği Polaroidler var. İnsanın kendi fotoğraflarını basılmış halde görmesi ne güzel bir hismiş). Şimdi artık ileriye doğru bakıp 1 sene sonra nerede olabilirim diye düşününce umutla doluyorum. Her zaman için ne derler bilirsiniz,


-Oradaydık. Ve şimdi buradayız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder