CHAI TEA LATTE, 'TILL I DIE!

08:50

Charlotte Tilbury'nin meşhur sloganını bilirsiniz: Smokey Eye, 'Till I Die. Ölene kadar dumanlı gözler. Bir makyaj artisti için en güzel mottolardan biri. Ben bunu evirip çevirdim ve...

Kahve etiketi olsun bu dedim. Hadi başlayalım. 


1. Yaz kış demeden kupa kupa içebileceğim tek kahve Chai Tea Latte. 

2. Şimdiye kadar içtiğim en güzel Chai, Tunalı Starbucks'taydı (daha da rastlamadım, birazcık özel yapımdı), en kötüsü şerbetimsi tadıyla Cafe Stockholm'deydi. 

3. Bir kahvecinin güzel kahve yapıp yapmadığını anlamanın yolunun one shot Lattesini içmek olduğunu düşündüğüm garip bir teorim var. 

4. İlk gittiğim Starbucks, İstanbul Cevahir'dekiydi. (7 sene olmuş şaka maka.) En son gittiğim Starbucks da Beyza ile gittiğimdi. Fotoğrafları burada hatta.

5. En sevmediğim kahve Americano.

6. İçtiğim ve ismi en garip olan kahve Balrog adında bir Americano çeşidiydi, zehir gibiydi bitirememiştim. (Arwen ismindeki tavuklu yemekten sonra almıştık.) 

7. Şimdiye kadar denediğim en güzel french press kahvesi Kafes Fırın'ın Irish lattesi.

8. Ankara'da içtiğim en güzel Latte de Kafes'inki. 

9. Türk kahvesi denince aklıma direkt üniversiteye ilk geldiğimde yurtta kalırken 4. katın yangın merdivenlerinde gecenin 1'inde gizli gizli kahve içişimiz gelir.

10 ve son. Daha önce yazmıştım ama yazın galaksiler arası iced mocha içme yarışması olsa ödülleri süpürüp alırım.

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bence 5. madde silinmeli. Olmamış o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chai 'tea' latte bir kahve değildir. Sütlü baharatlı çaydır. Adı üstünde.

      Sil