06 KAHVE GÜNLERİ: HIZLI NOTLAR

13:42


Bu sene Cermodern'de yapılan 06 Kahve Günleri'ne gittik, hızlıca bir bakındık ve yeterince hayalkırıklığından sonra çok fazla durmadan da çıktık. Ankara'daki çoğu üçüncü dalga kahveciyi içeride göremedim, gelenler de en azından kahve ikram etmek konusunda ketumlardı, yine bir kahve gününde Starbucks Reserve kuyruğunu görmek bende ufak bir bıkkınlık hissi yarattı. Ufacık bir alana o kadar kalabalığı sığdırıp, içerisine neredeyse toplamda 10 kahveciyi sıkıştırmak da organizasyon felaketi gibiydi: İnanır mısınız kahve içemeden çıktık sonunda. Ankara'da kahve günleri yapılmasına benim kadar kimse sevinmemiştir sanırım, ama dışarıda 150 liraya satılan Chemex'in 275 liraya satıldığını gördükten sonra (ki yanlış duyduğumu düşünüp ısrarla 175 mi diye sormuştum) bir dakika daha durmak istemediğim, başta da dediğim gibi kocaman bir hayalkırıklığı oldu bu da.


Blogda her zaman güzel şeyleri mi yazacağım, biraz da bunlardan bahsedeyim diyerek kapatıp kaçayım hemen. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın!

4 yorum:

  1. Ben de kaçırdım diye üzülmüştüm, teşekkürler paylaşımınız için. Sevgilerimle,
    Feride

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül isterdi daha güzel bir yazı yazayım bu konu hakkında ama benim gözlemlerim bu şekilde olmuştu. Ben teşekkür ederim ilginiz için, sevgiler.

      Sil
  2. Düşüncelerinize katılıyorum. Ticari kaygıları çok ön planda bir organizasyondu, merakla beklediğim atölyeler ise tam fiyasko çıktı. Okumak isterseniz https://twitter.com/burakaydn/status/722014572253732864 burada düşüncelerimi ve yaşadıklarımı paylaştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarınıza tamamen hak veriyorum. Açıkçası benim atölyelere katılma gibi bi düşüncem yoktu ve olsa da fark etmezdi, yarım saat durmadan çıktım. Ve her adımda iyi ki buna para vermemişiz dedik, yoksa bildiğiniz zaman kaybı. 20 liraya gider dışarıda istediğim yerde mis gibi kahvemi içerim, bu izdihamı da çekmemiş olurum. Oraya kadar gelip demleme ekipmanı satın alanları ise tek tek uyarmak istemiştim içimden. Yazık oldu. Bakalım Bilkent'teki nasıl olacak bu sene. Ayrıca yorumunuz için çok teşekkürler. :)

      Sil