Gittim ve Gördüm: Hobby Cafe

14:48

Bu sefer Bahçeli'deyiz. Yerimizin ismi Hobby Cafe.
Perşembe günleri epey uzunca bir ders aramız var, ondan faydalanarak buralara kadar geldik.
image
Aslında bu aralar herkeste bir sıkıntı var. Yeni bir yer görmenin, yeni bir yerde oturup muhabbet etmenin de insana ferahlık verdiği bir gerçek. Biz de soluğu burada aldık.
Hobby'yi bana abim tavsiye etmişti ve uzunca bir ara sonra nihayet gidebildim.
image
Biz tam olarak burada oturduk. Hemen arka tarafında mutfak var. Aslında mutfak değil, açık büfenin sunulduğu kısım. Tam öğle vaktinde geldiğimiz için açık büfe de aynen duruyordu. Etrafın çok kalabalık olmamasını çok sevdim.
image
Bu kısım çok hoşuma gitti. Tam bir mutfak havası yakalanmış, insan kendini evinde hissediyor. Çalan müziklerle birlikte (ki bir ara James Vincent Mcmorrow çalıyordu) çok sıcak bir ortam yakalanmış, burası da hemen üstteki fotoğrafın yan tarafı:
image
Bu tarafın ışığı az olması benim şanssızlığım oldu biraz, ama önemli değil.
Bu öncesi:
image
Bu aralar Eat Clean'e devam ettiğim ve hiçbir hamurişi ya da abur cubur vs yemediğim için ben salata aldım, ama arkadaşlar pizza aldı. Çok acıkmış olduğumuz için yemeklerin biraz gecikmesine ufak çaplı bir isyanda bulunmuştuk. Nedense kendi salatamı çekmek varken onların pizzasını çekmişim,
Bu da sonrası:
image
Üstteki vejetaryen pizza, alttakini unuttum. (Buraya bir güncelleme gelir, benden söylemesi.) Benim aldığım da içinde tavuk parçacıkları olan normal bir mevsim salatasıydı.
Açıkçası fiyatlara çok dikkat etmedim ama Bahçeli standartlarında bir yer olduğu için cebinizden biraz feragat etmeniz gerekir, hele de öğrenciyseniz.
Şu köşe ise ayrı bir güzeldi:
image
Yavaş yavaş kapatırken son bir fotoğraf daha. Tam olarak kasa bölümünün tam karşısında olan şu köşeye bayıldım. Beyaz mobilyalarla yapılan, çiçekli dekorasyonları her zaman çok sevmişimdir. Burası ne Cafemiz kadar beyazdı, ne de herhangi bir Ankara kafesi kadar kasvetliydi. Tam olarak orta yolun bulunmuş olması hoşuma gitti.
image
İşte böyle.
Kapatmadan önce birkaç bir şey. Bu tarz, tavsiye ettiğiniz, şuraya da git dediğiniz bir yer varsa mesaj kutum her zaman açık.
Adres:
7. Cadde No:3 Bahçelievler - Ankara
Tel : 0312 215 01 13
Ve TIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder