Gittim ve Gördüm: Very Cupcake

14:43

Uzun zamandır aklımdaydı, ancak gidebildim. İlk Büşra söylemişti bu yeri bana, daha doğrusu fotoğrafını görmüştüm. Sonrasında zaten gitmek için fırsat kollamaya başladım. Bu seferki yerimizin adı "Very Cupcake".
image
Ankara'da, Tunalı'nın çok güzel yerlerinden birinde. Meşhur Tunalı D&R'ını bilirsiniz. Onun hemen altındaki sokağın 20 metre kadar yukarısında. Aslında çok küçük bir yer, bir çeşit butik de diyebiliriz.
image
Daha önce orada burada cupcake yemiştim ama bu güzel lezzeti yerinde yemek bambaşka oluyormuş. Gerçi biraz pahalı. Yanlış hatırlamıyorsam tanesi 4 ya da 6 liraya geliyor. Ama emin değilim. Ufacık gibi görünseler de, ben buradaki her şeyi yiyebilirim deseniz de, inanılmaz ama bir tanesini bile zor bitiriyorsunuz.
image
Neden zor bitirdiğimizi bugün ciddi bir şekilde düşündük ve sanırım çok tatlı olmasından kaynaklanıyor. Yani dışarıda yediğimiz gibi, işte bir kekin üzerine krema dökülmüş gibi bir şey değildi. En azından benim yediğim öyle değildi. Benim seçimimin adı "Red Velvet". Tam olarak neyden yapıldığını anlayamasam da sanırım kırmızı meyveli bir şeylerden oluşuyordu eheh. Tavsiye ediyorum ama. Kesin bilgi.
image
Böyle bir yere Ecemle gitmek ise daha bir mutluluk vericiydi, sizlere belki daha önce onun kendi kelebek etkisinden bahsetmişimdir, bu konuda ısrarcıyım. Etrafındaki havaya dokunabilen bir insan olduğu için şüphesiz, ya da bizzat her şey onun etrafında dans eder gibi olduğu içindir.
image
İşte böyle.
Bu güzel yerin internet sitesi için TIK.
Adres:
Tunalı Hilmi Caddesi Buğday Sokak No:6 Çankaya/Ankara
Olur da uğrarsanız bana da haber vermeyi unutmayın. Şuraya da git mutlaka diyeceğiniz bir yer olursa mesaj kutum her zaman açık.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder