Gittim ve Gördüm: Kafes Fırın

14:45

Aslında daha önce de gitme imkanı bulduğum ama yazısını ancak yazabildiğim bir yer. Blogda bu haftaki yerimizin adı "Kafes Fırın". Yeri harika. Ankara'da, meşhur Karanfil Sokak'ımızın Meşrutiyet girişinde hemen. Starbucks'ın karşısında, gizemli girişiyle sizi karşılıyor.
image
Sizi bilmiyorum ama ben Kızılay'da böyle bir yerin ihtiyacı içerisindeydim, günün her öğünü gidilebilecek, ama özellikle kahvaltı için gidilebilecek yarı cafe, yarı pastane tarzı bir yer. Bu dönem haftaiçi her gün dışarıda, dolayısıyla Kızılay'da olmak zorunda kaldığım için daha dönemin başında burayı keşfetmek benim için sevinç kaynağı oldu.
image
İsterseniz dışarıdaki masalarda oturabilirsiniz ama ben gittiği her yerde sıcak bir köşe arayan tiplerden olduğum için içerisini daha çok sevdim. İngilizce'de "cozy" denilen, Türkçe'deki tam karşılığını bulamadığım bir yer de var alt katta. İsterseniz bu masada oturabileceğiniz gibi hemen karşısındaki deri koltuklara da oturabilirsiniz.
image
Burada çektiğiniz fotoğrafları #bahardakafes etiketiyle Instagram'da paylaştığınız zaman, arka tarafta gördüğünüz siyah panoda çektiğiniz fotoğraf yayınlanıyor.
image
Gelelim fiyatlara.
Kafes'in en sevdiğim yönü öğrenci dostu bir mekan olması oldu. Türevlerine göre kesinlikle daha ucuz. Kahve ve öteki soğuk/sıcak içecekler menüsü ise tam karşısında bulunan Starbucks ile ya aynı, ya daha ucuz. Starbucks'a sadece chai tea latte'si için giden biri olarak burada chai olduğunu görünce çok sevinmiştim. Tadı ise türevinden çok daha güzel, çok daha gerçekçi bir his bırakıyor.
Gelelim ayrıntının ayrıntısına... Bu da benim dekora ufacık bir dokunuşum olsun.
image
Sonuç olarak sıklıkla gitmeye şimdiden başladığım bir yer oldu burası. Olur da yolunuz düşerse ve karşılaşırsak bir selam demekten çekinmeyin.
Adres:
Karanfil 1 Sokak No: 27/A
Telefon : +90 312 362 9191/ Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder