Konsept: Fellas

14:42

image
Aslında bunu yapıyor olmamın tek sebebi hevesimi almak ama şunları düzenlerken fark ettiğim üzere bu kolay kolay olacak bir şey değil.
Beni eskiden, yani epey eskiden beri takip edenler bilir, düzenli olarak aldığım ya da o sıralar okuduğum kitapları bloga koyar, (ki o blog konusu da bambaşka bir hikaye), bir nevi görsel günlük tutardım. Sonraları nedense bu bana bir şekilde kitapları metalaştırmak gibi gelmişti (gereksizce ayrıntılandırılmış bir düşünceydi, çoğunlukla bir sıkıntının ürünüydü) ve gönderilerin neredeyse tamamını silerek kendime olan öfkemi dindirmeye çalışmıştım, ta ki bu haftaya kadar.
image
Uzun uzun yazmaya gerek yok, kendime bir itiraf borcum var: Kitapları seviyorum, okumasını, fotoğrafını çekmesini, not almasını, satın almasını, ve artık daha ne yapılabiliyorsa. Kahveyi de seviyorum ve haritaları da ve işte, seviyorum bunları, ben suçsuzum hakim bey.
image
Benim için işin üzücü yanı şununla başlıyor: Uzun amandır fantastik bir kitap ya da seriyle ilgilenemiyorum, hatta Tolkien kitaplarımın bir kısmını dolabın içine kaldıralı çok zaman oluyor (ki bunun benim için anlamı konusu çok derin), daha kötüsü kitaplıktakileri de yavaş yavaş kaldırıyorum. Epeydir bir kısmını satmayı bile düşünüyordum ki, bu bana gerek artık çok bunalmış olduğum iki şey konusunda da rahatlatıcı etki yapacaktı: Yer sorunu ve para sorunu.
image
Ama geçtiğimiz hafta radyoda program yaparken, yayın kayıtlarını saklamamın tek nedeninin "ileride torunlarıma dinletmek" olduğunu fark ettim. Komik ama gerçek. Zahmeti, vakit kaybı çok. Yine de her hafta ısrarla aynı şeye hevesli koşullanmış olmak beni gayet mutlu ediyor. Belki de diyorum, bu kitaplar için de böyledir.
Hani doğmamış çocuğu için kitap koleksiyonu yapmaya başlayan o gelecekteki-anne-tipi'nin daha bir üst versiyonu, konu torunlarım çünkü. Canım torunlarım eheh.
image
Bu konseptin adı Fellas oldu, yani arkadaşlar. Neden sadece arkadaşlar değil, çünkü kulağa daha hoş geliyor. Sanki o lirik folk esintisini verebilmeyi sadece o kelime başarabiliyormuş gibi.
İşte böyle. Tüm bunlarla alakalı hoşunuza giden ya da eleştirmek istediğiniz bir şey olursa lütfen yazın.
Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder